Stress stress...

2014-01-07 @ 17:23:04
Vakna på morgonen av att larmet väckte än kl6 men lite snooz gör väll inget:) vaknar upp 5 min efter av snooze o tror att mobilen ska snooza igen.. Men va fan vaknar kl 6:47!!! 
-per! när ska du va på jobbet?
-kl7
- mm då är det bråttom kl är 6:47 o vi måste upp nu!
Stress genom lägenheten och kläderna flyger på, osminkad o va bara och köra per till jobbet. Prick kl7 va vi utanför hans jobb. *Pusta ut* nehe.. Stressad bland all trafik och skulle hinna hem till per o äta frukost och sminka mig.
Hann o sminka mig och göra mig ordning men frukost vart det att äta i bilen.
2 smörgåsar o stressad till mantorp på lite jobb.
Tack och lov att det är bara jobb till kl13. 

När man kom hem till per va det o åka fixa biobiljetterna till ikväll på hunger games:) 
Sen va det dags o fixa med lite ärende som fick än o va en anning irriterad.. Ska denna dag sluta bra?
Det återstår o se..
Saknar nu bara karl som kommer hem till middagen. Sen blir det umgås o gå på bio❤️

Saknar mina pluttar små💞💞





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback