Fix

2014-07-10 @ 21:44:25
Här har man blivit nästan klar med måleriet på våningssängen men den är inte helt klart men kommer bli superfint i rummet hos per till mina barn,jag är mycket nöjd! Hoppas kunna inreda rummet för pers barn med lika fint.


Jag har så många idéer o jag vet att vi kommer ha det jätte fint den dagen vi bor ihop. Längtar så!!
Jag förstår inte hur kär man kan bli, har då aldrig vart så här kär, visste inte va kärlek var fören jag träffa per. Man tror att det ska va så som man lever just då men en förändring vart det då i mitt liv. Hoppas verkligen att alla våra äventyr forsätter och att barnen kommer trivas med oss. 

Idag jobbar man natten vilket känns skönt för sen tar jag helg. Så skönt ska det bli!! MEN så mycket fix med kalas för de små sötnosarna men det kommer gå undan!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback