kämpa och kämpa

2016-01-24 @ 08:09:47
Jaha man gick ju ner till 73.5 men sen helt plötsligt gick man upp... Men nu är jag nere i 73.5 så stolt:) bara kämpa på så jag kommer ner till under 70 då tror jag det blir tufft. Men som igår unna man sig någon chokladbit för var så sugen. Kunde inte motstå frestelsen. 

Igår var man på kalas för Felicia på busfabriken. Mycket uppskattat av barnen. Men sån socker rush på barnen där efter:p Men idag blir det lite lugnare då Towe ska iväg på kalas i skänninge. 
Så kalas på kalas. 
O så nästa  helg barnen kommer igen så blir det kalas för Felicia här hemma med släkt. 

Så hela februari  full bokad..

Kommentarer

Postat av: Anna

Jag måste ta den där frestelsen någon gång för att få kämpar glöden att fortsätta

Svar: jaoo det får man göra:)
Hanna

2016-01-24 @ 09:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback