Uppdatering

2014-07-09 @ 03:42:35
Hallojsan!!!
Här har livet rusat framåt vilket har gjort att man inte riktigt haft tiden med bloggen då det händer så mycket omkring än. 
Men nu när det börjar lugna ner sig och tiden verkar finnas så ska jag börja blogga igen:) 

Som ni vet så separera jag i höstas och jag hitta kärleken hos en annan kille vilket fick mig även känna mig som en ny människa. Uppskattar verkligen mitt liv nu med en massa äventyr. Tyvärr har det gjort en totalomvändning på mitt liv, jag hittar på saker både planerade och oplanerade. Sen i höstas så har man hunnit med detta:

Takida konser
Stiftelsen konser
Jönköpings simhall och resturang
Örebro simhall och shopping, mat och besökt korvfabriken
Kryssning 24h (hoffmaestro på båten )
Fiskat strömming 
Midsommarfirande med trevliga grannar
Gordegårds marken
Bilbingo
Vadstena nostalgi
Liseberg 
M.m.


En hel del med andra ord som har vart superkul och mysigt.
Nu under sommarn så har jag jobbat som personlig assistent och trivs underbart och har hoppat in både dag/kväll och natt vilket tar en hel del på krafterna men de funkar:) 
Har även börjat få mer kontakt med vänner/släkt vilket är kul och hoppas det kommer forsätta.
I höst har jag ingen aning vad som kommer och ske med jobbet men tyvärr så kommer det bli mindre jobb inom barnomsorgen som det ser ut.  Så ska försöka leta lite jobb på andra håll. 
Nu när jag provar och bor ihop med per och barnen som vi har varann vecka så finns chansen mer i Linköping att kunna jobba.


Idag jobbar man natt och börjar bli lite segt.. Men det går!!!
Saknar otroligt mycket att komma hem till älsklingen men det e ju snart dags för honom och gå upp till jobbet.
En annan längtar även till helgen då det ska firas 2års kalas för busfröarna. Då pers dotter har fyllt 2 i juni och Daniel fyller 2 nu så blir det superbra att slå ihop det till en helg. 


2 år och kan så himla mycket och börjat intressera sig för pottan och trotsig och egen vilja har lille mannen. Men det är ju härligt:) 
Igår köpte jag en våningssäng till Towe och Daniel så de kan ha hos per och sova. Målat om den från furu till vit. Blir ju bättre än väntat:) 


Ne nu blir det fixa lite här på jobbet. Hej svejs







 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback