Bio

2014-01-04 @ 08:03:20
Igår va man på bio med jenny,gustav o fillan. Vi kolla på hobbit, vilket va en bra film men den hade även lite förmycket mellanprat så höll på att somna. 
Men va den värd pengarna? Jo det va det absolut:) Himla bra grafik och när vi såg den på 3d så vart man ju lite förvånad över att det skulle se så riktigt ut. 


------------------------------------------



Annars har man haft en bra dag men lite jobbigt är det och ha pappavecka för barnen.
Man saknar de så otroligt mycket men att ha egentid är då lyx. Det va länge sen.
När jag har min vecka att va barnledig så kan jag ju passa på att jobba lite mer och umgås med de jag vill. Att ha så mycket tid med per och vännerna nu känns helt underbart. Den tiden man har nu o va med alla runt omkring fanns inte då.

//moi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback