2013 genomgång

2014-01-01 @ 11:16:35
Januari:Föräldraledig
Februari:Föräldraledig och towe fyller 4 år<3
Mars:Föräldraledig
April:Föräldraledig
Maj:Fick erbjudan om lägenhet en 4a på vallen och tacka ja till den. Fick även sommarjobb i skänninge och börja på intro denna månad.Jag gifte mig med tommy.
Juni:Sommarjobba och tommy va pappaledig
Juli:Sommarjobba och tommy va pappaledig. Daniel fyller 1 år.
Jag åkte med barnen till higha chaparall.
Aug:Sommarjobba och tommy hade semester och pappaledigt. Jag åkte till kolmården med barnen själva.
Sept: Fyllde jag 27 år och  tyvärr vart inte min födelsedag lyckad:/ Men vann cirkusbiljetter och bjöd med en kompis till towe o hans syster.

Okt:Jobbar som vikarie och jobben flyter på.
Nov:Ansökte om skilsmässa då inte förhållande funka och jag kände mig inte glad. Har även träffat en kille som jag har haft känslor för. Va på konser stiftelsen, åt middag ute och dejta killen jag har haft känslor för.


Dec:Killen jag dejta fick mig och känna mig hel<3



 Fick även lära mig äta nåt nytt;) lammfärs!! Va ju gott:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback