Jahopp..

2014-02-03 @ 19:41:23
Förkyld igen o känner mig sjuk, fryser till o från och huvudvärken vill inte släppa. Kryssningen va verkligen en rolig grej som vi gjorde i helgen men tyvärr vart det inte så mycket alkohol då man mådde som man mådde.. Men kul hade vi ändå.. Min röst försvann efter all skrikande till live bandet hoffmaestro ;) Men va gör det.. Nu ska jag se till och bli frisk, vill jobba och vill ha energi till allt omkring som man kan hitta på. 

Annars rullar livet på men är lite halv Depp på folk som inte kan låta bli andras liv eller kan va glada för en annans skull. Men orka lägga energi på de... 
Vill själv bara hitta tiden att va lite mer med min släkt men alltid när man e barnfri verkar man åka på baskilusker.. Stort suck!!! 
Saknar även mina barn så jäkla mycket. Men veckan går fort får man hoppas.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback