Sovmorgon

2013-09-27 @ 05:53:03
Ohh så jag har längtat till denna fredag och få sovmorgon men tror ni att jag tog sovmorgon? Nepp,utan vakna kl5 och va dunderpigh. Haha ja va säger man? Får ta och glo på film med lillemannen då han vakna nyss med som har vanan att gå upp så här tidigt med;)
Jippo hej eller vad säger man!!
Men nu får man ju tiden och va med lillskrutten❤️ Towe sover än och idag ska hon få sova ut.
-----------------------------------
Börjat äta hemmagjord musli och gud va gott det är.
Havre
Plommon
Linfrön
Solrosfrön

O ett stort hurra för min mage som fixar och gå på toa nu:) Så är väll bara hålla sig i sig den här frukost vanan.

Idag blir det läkarkontroll för daniel och se va de säger ang hans utslag som borde bero på nåt.
Så svårt och vetq vad det kan va när dagis ger mat och även vi.


Förresten dagiskorten hade kommit, så nöjd men en nackdel:/ inga syskonkort. Så i nov ska jag försöka gå på öppna förskolan och ta kort med barnen ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback