Söndagstrött

2013-09-22 @ 19:06:38
Stort jäsp efter helgen då daniel inte än sover så bra som jag skulle vilja.
Hoppas det vänder helt och hållet snart. Han är ju snart 15månader och dricker ingen välling så frågan är va det beror på att han vaknar på nätterna..
Nåt som jag märker är att han har kommit in i trots period vilket inte är läge nu känner jag då han tar redan min reserv energi på nätterna! 
Han testar allt som går och göra och får absolut inte göras. Det får än ibland gå upp i tak men tur att man har stor tålamod:) 
Idag somna han på soffan av att ha lekt så mycket. 

Så imon blir det gå upp tidigt då jag börjar kl6 och barnen lämnad av tommy kl6 på dagis. Blir en lång dag men det är tur att barnen har korta dagar tis och tors. 
----------------------------------------
Tänker mycket här hemma hur bra man har det med en man,barn,tak över huvudet och delvis jobb. Det får än att upskatta livet mycket <3 men ibland kan man få konstiga ideer om gräset skulle va grönare på andra sidan att leva själv. Men jag vet att utan min man är inte mitt liv helt och hade jag inte haft honom så hade inte mina barn haft något och sätt upp sig till, och jag hade inte kunna jobba dessa jobb med dessa tider. Mitt liv är så helt som det kan bli<3 älskar verkligen min familj. Så dessa lustiga tankar är då inget att spekulera i. Jag får verkligen all kärlek här hemma av min familj som behövs,men den kärleken av min mor är tyvärr ingen som kan ersättas och den biten kommer alltid att saknas. Men det är tur att jag har några bra minnen kvar av henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback