Snorigt!

2013-09-16 @ 07:17:00
Här va det snorigt för lille daniel men han har sovit hela natten i sin säng iallafall.


Men kl 6 tyckte han det va morgon så då kom han in till vårat rum och låg i sängen ett tag.
Tommy for till jobbet och jag blir vabb för daniel då han vart så hängig.
O tror ni inte att barnomsorgen ringde mig idag ang jobb! det är väll  typiskt... Jag som hade gärna velat komma in på de ställerna..
Men men bara vabba idag och imon och sen får vi se hur daniel mår. 
På fredag är det dagisfotografering så jag hoppas det kommer bli bra, tack och lov att de har bytt fotograf så jag kommer nog bli nöjdare denna gång.
Kan då inte bli värre än sist. Towe syndes knappt på gruppfotot då man hade satt en längre framför henne :/  Hur tänker man då?
------------------------------------

Igår baka jag och towe
 "päron muffins med kamel" enligt towe:)



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback