Shopping

2013-09-20 @ 03:20:13
Nu blrjar det bli kallt ute o själv har man ingen vinterjacka:/ asen skulle köpt mig skaljacka när jag kolla pä det för 1mån sen. Men till barnen hitta jag fidrade regkläder till hösten. 

  
Imorgon blir det klippa håret,gud så skönt att bli av med en hel del. Det räcker ju för fort! Håret är så tråkigt att man vill bara sätta upp det hela tiden! Jag vill ha mer liv i håret:)


Va och tvätta bilen igår med men det vart ju inte rent! Så 164:- åt skogen så ska ringa och klaga. 








Annars föreutom att man har lite o klaga så är det bra, fullbokad med jobb i motala+ läkarbesök för daniel ang prickarna och fläckarna.
Då jag hoppas få någon bra förklaring till varför de poppar upp till och från. Bag tror han är allergisk men stora fråan är mot vad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback