Saker man tänker på..

2013-09-29 @ 10:00:46
Har många funderingar kring barn, hur leker de,när börjar de och bilda dessa gäng som är i skolan, hur väljer de sina kompisar..

Jag har en dotter på 4,5 år som har sina kompisar och favoriter. Jag hoppas hon inte kommer bli en mobbare eller mobbad vilket vore hemskt att sina barn bli utsatta för det eller ha en som utsätter andra. Towe har sin vilja och vi styr inte ut efter hur hon ska leka med vem och med vad. Hon kommer och har sina ider vem hon vill leka med. Men ser jag att en person skulle va dum mot henne hela tiden så skulle jag hålla ögonen öppna. Daniel leker ju inte än med kompisar men kan tänka mig att han blir en vilding och umgås med ett grabbgäng. Vilket är stor sannolik då det är många grabbar i hans avd. 
--------------------------------
Jag är så glad att towe tar för sig vad hon vill och är en snäll tjej men ibland kan hon säga taskiga saker o då fär man sätta stopp för det! Lära vett och ettiket är viktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback