Öppna Förskolan

2013-09-18 @ 21:55:18
Idag vakna towe väldigt velig då hon inte visste riktigt om hon ville till dagis eller öppna förskolan. Jag bestämde mig att gå med daniel vilket fall fast att man hade sovit så dåligt inatt.
Lillemannen tyckte att kl 12 på natten va det och gå upp så han vägra somna och hade sån hosta. Så vid halv tre somna han, undrar just när man ska få sova ut!
Men efter sömnbristen gav vi oss inte för att lämna towe till dagis och jag och daniel for till öppna förskolan.
Daniel lekte som bara den och dansa och klappa till musiken på öppna förskolan och trivdes som fisken i vattnet.
Trevligt va det och träffa nya människor med:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
När man kom hem vänta en suprise:) Nämligen nya dörrar till lägenheten. Nya fina vita:)
Superfint vart det och väntar bara tills nästa vecka för och få de sista två.
 

I em så lekte towe med villiam så emelie fick passa på och packa och rensa iför deras flytt. Vildingar va de både towe och villiam och man fick säga till ett par gånger men de är ju då barn som har energi;)

Imon blir det jobb och jag hoppas towe mår bättre med sina fingar då de vart dåliga här om dan:/  blir annars ringa vc så de får kolla på de. 
Hej svejs nu ska jag få i mig ny energi, fasen vad jag älskar min familj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback