Ont i lilla magen!!!

2013-09-17 @ 06:34:00
Blää vart alldeles för dålig på att hålla igen med maten och snacks och så... Ne nu måst jag komma igång med att börja tänka på det.Jag va ju så duktigt för någon vecka sen tills jobbet börja då vart det de där förbannade mackor som är så lätta att ta med. :P
Ne nu ska det blir lite ändring eller kanse inte behöver ändra så mycket men ändå ta bort all sötsug och småätande. Min mage får ju lida även mer än vad jag vill...-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Snart är det höst med och man fyller ju 27år denna månad, inget jag hurrar för, utan får än och tänka tillbaks i tiden på allt roligt man har haft. Snart närmar man ju sig till 30 och det får en även och bli lite orolig för de äldre bland min släkt om det kommer och hända nåt. Vi brukar ju tyvärr ha oturen varje år att någon går bort:/
På tal om att folk går bort så har jag fått den gåvan att kunna bli förvarnad när någon är påväg att gå bort.Jag brukar känna smak (mögel), olika dofter så som personen är ex.parfym,rök m.m.Sen drömmer jag även att jag brukar tappa tänder,hår,eller att någon går bort i drömmen eller om någon kista o så.Tyvärr är det ingen gåva jag är stolt över men det är nåt jag kommer alltid få ha med mig som är bara och kunna att acceptera. Jag har lärt mig nu och leva med det och det är något jag försöker att utvecka det.Så som att jag spår i tarotkort och ser även andliga själar (folk som gått bort,"spöken"). Det går framåt så är det några som tror på det här så ge mig gärna lite övning:) Jag behöver frächa upp tarotkorten så ni som vill att jag kollar nåt så som en vecka,månad eller år, Eller ang ekonomi,barn,hus, eller va det nu kan va ni är nyfikna på. Så bara höra av er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback