Monday morning

2013-09-30 @ 05:56:43
Denna måndag börja tidigt, daniel vill inte sova och min mage har börjat och krångla igen:/ när ska magen få kunna sköta sig själv...?? Kan det ha med hur mycket man stressar eller att jag är uppe när daniel håller på nätterna,kanse! 
Igår va jag med älskligen och  käka buffe där efter lite fika hos tommys föräldrar.  Fick även en liten present som  va en "kaffeburk" eller vad man nu vill ha den till. Går alltid åt praktiska saker:)

---------------------------------------
Idag blir det jobba en liten stund sen ska jag och barnen åka till ams fixa lite ärende. Funderat även på att byta fack/akassa men tror jag får göra det när jag fått in en fot på mer jobb. 
Jobb finns ju men vill va säker på att jag har minst 75%.
Sept månad kom jag upp i ca100% så det är jag nöjd över:)

Caio nu blir det göra sig klar för jobb














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback