Loppis

2013-09-14 @ 19:24:00
Idag gick loppisen bra men önska jag hade kunnat bli av med lite saker. Men 460:- + det glädje mig ändå:) + att jag sålde av lite rester på facebook för 185:- så varför inte va mer än nöjd? :)
Daniels leksak från loppisen som vart populär
 


Idag kom daniel hem från min moster och där hade han sovit hela natten så med vällingen går det kalas bra att avbryta. Har inte gnäll över flaskan nåt eller vilja ha den. Så då kör vi på detta att va utan välling,tycker jag:)
Sen när han kom hem så fick han sig en överraskning, nämligen att vi har bytt säng. Så nu har han en växarsäng. En halvtimmes musik och lite protester att vilja gå från sängen va något man är van sen towe va liten så han somna där efter i sängen. Så hoppas det går bra över natten med så han inte trillar ner men han har ju madrass på golvet med ifall det skulle hända, tur att sängen är så låg att man slipper oroa sig allt för mycket.

Imon blir det nog en slappdag med barnen och bara va hemma det kan va rätt gött det med.
En annans irritation man har inombords behöver ta det lugnt och vila upp sig från all stress från jobben. hej svejs ha en bra helg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback