fredag 13e

2013-09-13 @ 07:47:46
fredag den 13e vad ska hända? ... själv är jag inte nervös över huvud taget för det är då inget jag ens tänker på att det är oturs dag. om det nu är det..
Idag ska daniel sova över hos laila då jag och towe ska sälja på loppisen i församligshemmet i skänninge ska bli kul:)
Sen under dagen ska towe hem och leka hos en kompis. Kul att towe har några som hon fäster sig med och vill leka med, tråkigt bara att i början av året så va alltid någon sjuk i våran eller deras familj så kunde gå månad innan man sågs. Så direkt när vi e friska så vill de ses:)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Kl 5 tyckte daniel det va morgon men inte jag!
Fick honom att somna om utan välling tillslut men tog en liten stund. Så idag kommer man va lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback