Förändringar

2013-09-25 @ 21:12:00
Här har vi ringt bemanningen ang att jag vill ha fler ställen och jobba på så nu har jag fått en nytt ställe i skänninge som jag ska ha intro. Så det kommer ju bli kalas bra tror jag:)
Efter det samtalet vänta jag bara på att få tag i chefen till barnen förskola då jag skulle klaga lite på dålig uppsyn ang towes allergier och som sagt så fick jag tag i chefen och hon skulle ta tag i problemet! Tack och lov nu har jag tagit tag i det då det är 3e gången det händer nu... grrrr! INTE GLAD!
Så hoppas denna förändring kommer att ändras att jag slipper höra att hon har fått i sig äpple eller nåt annat. Tycker ju så synd om towe som får klia och får eksem av det.
----------------------------------------------------------------------------
Haft annars trevlig sällskap av signe och barnen i em och vi fika lite med fruktsallad och kex, mums:)
Barnen lekte och daniel trotsa en hel del..
Nu sover barnen och själv tvättar jag och är helt slut men ska orka med en duscha för imon jobbar man lång dag igen, sen tar jag fasen ledigt 2 dagar!
 
caio *kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback