Födelsedag

2013-09-29 @ 08:14:30
Idag fyller man 27år(va tvungen och tänka.haha) herre gud vart tar åren ivägen? Barnen börjar bli stora och inte långt kvar tills towe börjar skolan. 
Här tror ni säkert att man tar sovmorgon, men då tror ni fel! Här har jag och sambon nämligen vart uppe inatt och försöka få daniel och sova. Han vägra:/ och en annan tänkte sova ut för att orka med dagen som börja kl5 på morgonen. Där efter for jag till jobbet i motala och här sitter man nu och ska jobba till 12:30. Sen blir det åka o lämna barnen till sin farmor och farfar. Ska nämligen ut och käka med tommy:) det ska bli skönt med lite egentid med bejb ❤️ Sen blir det fira lite mig hos svärföräldrarna med lite fika. 
-------------------------------------
Trött jag blir på att inte få någon sömnrutin på daniel han har svårt o sova o kan vakna flera ggr på nätterna:/ börjar undra vad det beror på.. Någon som har förslag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback