Dax igen:)

2013-09-05 @ 19:27:11
Nytt försök att börja blogga igen:)
Bra eller dåligt? kan va rätt skönt skriva av sig lite sina tankar o funderingar.
Som jag kan berätta så är jag gift med min man tommy som jag träffa 2006 som jag har 2 underbara barn med. towe 4,5 år och daniel 1 år. Livet har vart som en virvelvind då det har hänt en hel del men nu har jag kommit ända hit i livet som gift,lycklig tjej med så underbar familj<3

Jag har jobbat hela sommarn som personlig assistent men nu har jag kommit igång med vikarie som personlig assistent i motala och även i mjölby kommun. Märks på barnen hur trötta de är efter dagis men de lär sig så mycket. Daniel lär sig varje vecka något nytt och nu börjar det komma nya ord och ljud.
Idag lärde han sig säga: Borta

Ne nu blir det tv och slappa då man jobbar hela helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback