Ajaja

2013-09-21 @ 21:51:17
Hur kan jag bara ta för givet med saker och ting?
En förälder som har barn med allergier får till slut en rutin på vad sitt barn kan äta men här om dan så tog towe svarta vinbärssaft bob från affärn som vi skulle köpa o jag tänkte inte mer på det.
Barnen fika och fick saft och muffins m.m. Men så börja hennes fingrar och händer bli dåliga genom att hon kliat så mycket. Jag trodde genast det va skinkosten som hon åt här om dan. Men idag när hon fick saft så läste jag utan att tänka mig för och javisst där kom jag på det! Det stod äppeljucie på saft innehållet. Attans!
Men där fick jag förklaringen varför hon har kliat så mycket.
Men fingrar och händer är faktiskt på bättringsvägar men tyvärr har hennes hårbotten blivit så klådaktig och torr så det blir nästan som sår och det får en annan och tänka tillbaks i tiden hur man hade med eksem bakom öronen och hårbotten. Bara inte hon ska få stå ut med det. Så nu på kvällen har hon fått olja hela håret inbackat så hoppas det ska hjälpa över natten. Så imon blir det tvätta tvätta hår och försöka få bort oljan!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har vi vart på loppis och inhandlat lite och även fått oss en tripp till linköping. Så nya skor till hösten vart det inhandlat:)



 
Och så va det towes skor:) Som hon valde själv efter många om och men...
 
 
 
 
Förra natten så va jag upp med daniel någon h och va as trött så vid halv 5 somna man om.. Så hoppas att denna natten håller sig lugnare.
Ska passa på och sova nu, natti natti
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback