Motala

2013-10-04 @ 00:54:51
Vart på bill och bull idag med ett par bekanta. Va riktigt kul:) daniel fick man springa efter hela tiden så själv fick man motion:p 



När jag va på bill och bull så ringde de från jobbet. Vart erbjuden att ha 20h i genomsnitt varje vecka på schema inbokat där jag jobbat i skänninge. För de hade önskat att ha mig som personal  på det stället. Så nu har man bara och jobba upp 50% så det e ju gött:) 

Allt går framåt men tyvärr går sämre med kärleken. Man kan inte ha turen alltid på sin sida. Vet inte riktigt om jag hamnat i depp period eller om jag är riktig tjattjej på hur karln ska leva hemma. Kan nog va både och som även gör att jag inte uppskattar allt jag har:/ eller tar vara. Så det som får förhållande lite i krock att börja tjafsa.. Men tyvärr är jag ju en sådan tjej som vill bestämma mycket och va väldigt social och den biten är ju jag o sambon helt olika... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback