Morgonpass

2013-10-08 @ 07:20:08
morgonpass med denna lilla passet på 10 min för min kropp.
 
http://www.youtube.com/watch?v=1919eTCoESo
 
Ush va otränad man är, känns i hela kroppen av denna filmen så då är man otränad som bara den..
Borde ju klara det utan motstånd men men.. 
 
Förresten glömt och berätta att jag va på vc och fick väga mig och jag väger nu 73 så nu har man inte två siffrigt och gå ner:) Så bara 8kg kvar så det går neråt. Och så ligger man inte på bmi fetma längre utana bara övervikt vilket känns väldigt bra.
Är nöjd med hur jag ser ut idag men skulle vilja va några kilo lättare det skulle inte skada.
 
 
Ne nu blir det fixa lite här hemma, ser ut och bli en lugn dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback