Lycklig?

2013-10-26 @ 04:21:23
Är man lycklig? Jag vet verkigen in och ut:/ folk försöker få mig att tänka igenom att jag ska inte ge upp det här. Men jag vet ju att efter någon månad är man ju här igen.. Vill inte ha det så! Går säkert o bearbeta det men jag vill även att barnen ska få sin uppmärksamhet och va de förtjänar. Jag har alltid trott att gifter man sig och skaffar barn och blir en familj är det de bästa och bilda en familj på men tyvärr är det ju jag som mår skit hela tiden. Så jag tror att jag valt rätt men det blir inte lätt det här! Jag har ju inte det där känslorna kvar.
Jag kan aldrig säga att man kommer gå tillbaxs igen för det kan man ju inte veta då man vart ihop ca7år och delat så mycket. Men just nu ser jag ingen framtid! Då jag vet vart vart mina känslor är. Jag måste få bearbeta själv genom att bo själv ett tag och se vart jag har allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback