Jahopp!!

2013-10-06 @ 23:52:53
Magsjukan smitta över på mig idag så en annan får sitta på toa till och från:/
Och förra natten va towe dåli och spydde och hade diaree men sen efter det har det vart bättre. Daniel har bajsat bara på morgonen flera ggr men verkar blivit bättre med magen.
Imon skulle jag ju ha intro igen på det nya stället jag va förra veckan men verkar tyvärr få ändra tiden:/ för min natt verkar ju inte bli så nycket av sovande så som magen har börjat leva sitt liv:/

-----------------------------------
Spelkväll vart det här med mannen-alfapet. Vann med några ynka poäng före honom men va roligt och få spela lite.


På kvällen vart det våfflor till kvällsmat och nu sover de små💕 

Natti natti alla där ute som läser min blogg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback