Firande

2013-10-19 @ 10:40:41
Igår va jag och barnen och hälsa på mummu i nykyrka och fick i oss en god lunch. Barnen fick lite kläder och saker som hon hade köpt vilket uppskattades väldigt. 
Där efter vart det hälsa på hos jonna på rusta men där va de full rusch så där hann vi inte pratas vid såmycket men towe va nöjd och få träffa henne.

När vi kom hem vart det att göra ordning i lägenheten,kändes som att flytta in på nytt:)














Hallen har jag inte hunnit ta kort på hur det ser ut nu efter.
Nu trivs jag verkligen med lägenheten. 
Bara köpa finare gardiner,mattor m.m sen är jag nöjd:)

Va även hos pappa och barbro igår och fira mig lite, va trevligt ochven towe gilla papegojan mimmi de hade.




Idag åker hela familjen till tropicarium på kolmården. 
Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback