Drömmar

2013-10-10 @ 05:49:41
Ush fy drömmar är då farligt ibland... Drömmde denna natt om att jag skulle köra upp för körkort, fick självklart ej godkänt. Då jag körde som en idiot med hastigheten och misslyckades på 30 väg med hastigheten. Och avsluta med att åka ner i grunt vatten. Jag försökte överklaga dommarna men massa ursäketer men det gick inte ändå o få igenom det.
Sen helt plötsligt laga jag mat hos dem och då vart det pannkakkor med sylt som jag la i olika matlådor. 
Sen efter det åkte jag på någon privat fest men där va jag och hälsa på grannens hus o han hade brutit revbenen. Så ambulans va på väg vilket jag hörde av ljudet senare i drömmen.
Sen åter gick jag till festen och  festen avslutades med hot. Mina barn och helenas barn vart inblandade. De hota och döda de. Jag va så skärad att jag tog daniel i famnen o höll hårt. En man fråga vad jag hade för bil o trodde jag ägde en röd bil utanför huset. Men det va helenas ex bil. Robert hade bilen o hade skuld hos dem för 20 tusen som han vägra betala. De tog ut tommy och jag hörde hur han skrek, gör allt för att ta dig loss. Spring.
De va elaka mot barnen och trängde in dem mellan väggen och soffan så de inte kunde smita, en tjej försökte sno daniel av mig o ville slå honom. De visa på en docka va de skulle göra. Jag va så ledsen i drömmen o trodde att det här va slutet. Sen helt plötsligt vakna jag  i ett tält och kände mig så bakis. 
Så himla lustig dröm o vill inte drömma den igen.. Då jag kände nör jag vakna ush fy va hemskt för mina barn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback