Utedag

2012-05-23 @ 18:47:01
Idag vart det dagis för towe där de hade vart ute i skogen sen vart det lite lek i lekparken på dagis.
Efter att jag hämta henne på dagis så vart det lite lunch hemma sen for jag och towe till väder. Fick sällskpa av sara och barnen och det va riktigt roligt. Barnen lekte som bara den och bada, själv våga jag då inte bada. Kallt.... bbrr!
Tiden for iväg vilket gjorde att kl vart halv fyra innan vi kom där ifrån.
Sen så gick vi hem för och äta middag med pappa tommy. Towe har blivit så kräsen med såser till mat.. idag gjorde vi spagetti och köttfärssås och det fick inte va nån köttfärssås. Bara ketchup till spagetti!
Efter middagen så åkte jag och towe til cirkusen som finns i skänninge idag och där såg vi kameler,gäss,ankor,tuppar,hästar,ponnyn,hundar m.m. När vi ändå va där borta så plocka jag och towe lite blommor på gräsplätten så vart en liten bukett hem.
Nu är man helt slut efter en heldag så nu blir det en dusch för både mig och towe. Imorgon väntas nya äventyr:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback