Torsdag

2012-05-03 @ 08:22:33
Denna veckan den for iväg som bara den,redan torsdag!!  Idag vart towe ledig då eva med barnen skulle komma hit så ska vi gå upp till väder med lite fika va tänkt. Men en anna får ta med smörgås till sig då det inte gick så bra igår med sockervärdet hos mvc. Hade nämligen ett värde på 9,3 o det får inte va mer än max 8,2 om det ligger högt.. Men nästa vecka har jag äckliga glukosbelastningen ush ush men ett måste så jag vet om jag har graviditetsdiabetes. Men fram tills den dagen så ska jag unvika lite mer dricka och fika sånt som har en del socker.
Idag är det 81 dagar kvar till bf och det känns kanon men igår fick man stå ut på kvällen ett par värkar vilket inte va så skönt men men så blir det när man ska va över allt om dagarna:P
Men hade en kanon bra dag i söderköping med signe och barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback