Torsdag

2012-05-24 @ 09:06:42
Idag är towe med dagis iväg hos en fröken som hade djur och titta på.
De skulle även få äta mat där då de skulle grilla hamburgare. Hoppas bara towe kommer äta det då hon är lite kräsen med kött.
Men hon verkar jätte glad över att de skulle åka buss och titta på djur.  Här hemma ska man nog ta det lugnt fram tills 14 tiden då jag ska hämta henne.


 Mina ben kliar så enormt, tror jag fått soleksem:/

 dagar kvar till bf och känns som dagarna går undan men att det är evigheter tills bebis kommer ut. Sov jätte dåligt inatt och oroligt och jag vet att jag drömde om att jag amma en liten pojk som jag hade fått. Hoppas bara att det kommer funka med ammning sen när han kommer ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback