Söndag

2012-05-06 @ 13:08:04
Dagar kvar till bf och idag har jag inte ont i kroppen som igår. Febern är över och jag är i full rulle igen här hemma och tvättar tvätt och byter lakan m.m.
Men blir och va hemma för känner mig inte helt 100 än och måste va frisk tills onsdagen för då är de glukosbelastningen som gäller vilket jag inte vill göra men ett måste. Skönt veta då om man har graviditetsdiabetes.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag fick jag för mig att tvätta upp alla bebiskläder för och även se vad man har så man inte behöver köpa in nåt mer. Inte långt kvar nu tills tommy går på semester och towe får sommarlov från dagis. Hon kommer ju få en härlig lång sommarlov med hela familjen och det är väll skönt för henne att få va med lillebror hemma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback