Söndag

2012-05-27 @ 09:28:57
Idag är det mors dag men själv firar jag det inte men tommys mamma brukar alltid fira det så vi ska åka på besök till dem och fika lite. Själv på en sån här dag tänker man väll extra mycket på sin mamma och många kanse går och lämnar blommor till graven men själv har jag svårt och gå till graven där jag inte vart sen i julas.
Jag vet att hon finns här hos mig ändå.


 Dagar kvar till bf dagen och lustigt nog känns det som de dagarna från 60 har gått fort. Men det beror väll på vad man gör med dagarna:)
Imorgon är det ju ny vecka med dagis och en del händer i veckan som kommer, det gillar vi:)
Idag med magen har man haft skit ont, haft som håll i magen på sidorna och så käner jag av det i svanken med. Men bara härda ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback