Söndag

2012-05-20 @ 08:08:16
 Dagar kvar tll bf och idag blir det och fira tommys mamma som fyller år.
Vakna inatt av kramp i vaderna vilket inte va så skönt:/ Men snart är det över hoppas jag,dessutom har jag inte haft svullna händer eller fötter nu på 3 dagar vilket är skönt. Men desstovärre har man haft mensvärk och sammandragningar och en riktig vilding i magen.
Så är det inte det ena så är det de andra tyvärr. Fundera packa skötväskan till bebis snart men man hittar ju alltid nåt roligt till bebis som man vill ha istället för det man packar med. Sen känner jag mig lite förvirad med vad som ska med fast att jag vet att det gick bra med alla saker sist till towe. Känns som det här är nytt för mig men det är väll lite nervöst med barnvakt till towe och man ska ha saker till henne packat med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback