Sol

2012-05-21 @ 18:51:57
Vart en sväng till väder med towe och lite fika. Hon plumsa även i nä hon tappa kepan i vattnet så årets första dopp vart det för henne:P Men hon vart lite chockad först men sen vill hon va naken där men de fick hon inte för mig.
Än är det inte så varmt.. Sen efter väder så ville towe hem då hon sa att hon inte gilla värmen.
Så när vi va hemma tog hon en tupplur på 30 min. Sen fick jag väcka henne så hon inte sov hela dan..
Där efter vart det lekparken med älvan och filip. Snacka om vilken vilding gemfört mot towe:)
Men roligt va det iallafall med sällskap:)
Nu blir det mat här och fixa och towe ska sova efter maten. Då ska man själv sätta sig framför tv:n och slappa.
Hej svejs
Ja just ja jag har fått en del ärende fixat idag nämligen en tid till bilservice och sen en tid till soc så att tommy och jag kan skriva faderskaps papper.
Sen ringde jag även om mina blodvärden vilket jag måste rapportera varje vecka. Så som det såg bra ut nu så va det bra värden och var fjärde dag kunde jag bara ta morgon och kväll istället för 4ggr per dag om jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback