Röd Dag

2012-05-17 @ 08:35:00

Röd dag och dagis är stängt både idag och imorgon så här blir det lång ledigt för towe och tommy är ju ledig oxå.  Inatt drömmde jag om att jag skulle cykla i regnväder och sen helt plötsligt va jag med tommy hemma i ett hus och jag fick kraftig värk i magen och sen börja vattnet droppa och jag börja blöda. Jag bad honom ringa förlossningen men sen vakna jag ur drömmen. Frågan är hur det ska börja förlossningen... kommer jag gå över tiden som med towe?
 67 dagar kvar nu till bf så snart är vi nere i 2 månader:)
Själv så tycker jag dagarna går sakta till och från men hoppas att det kommer gå undan i slutet när tommy är hemma på semestern sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback