onsdag

2012-05-16 @ 09:24:45
dagar kvar och jag håller på och fixar tid för min bil som ska på service i sommar för 9 tusen mil. Sen såg jag att mina sommardäck börjar bli så dåliga att det är nu på gränsen att de går. Måste köpa 4nya, bläää.. Pengar bara försvinner men ett måste och antagligen tycker man att det kostar mycket för en klumpsumma och slänga iväg för däck men man använder ju de några säsonger om man har tur, så då kostar de ju inte så mycket ändå i slutändan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kolla upp om soffan igår som jag fundera beställa men tydligen har det företaget fått en del hård kritik om att de brukar gå sönder lätt eller redan när man packar upp att de är sönder. Så vi hoppar över soffan nu iallafall. Sen får vi se om vi kan hitta nåt på blocket eller annan butik.
Men just nu vill jag bara att tommys bil blir fixad så vi har varsin bil. Börjar bli jobbigt och gå över allt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback