Onsdag

2012-05-23 @ 08:11:54
Mår illa och har svullna fötter och händer men vi traskar oss till dagis snart då towe ska till dagis.
Själv ska jag tvätta idag då tvätthögen börjar bli en liten hög.
Va igår på föreläsning i motala om förslossning och det va himla bra föreläsning och de har börjat och ha de nu då de inte har längre rundturer på bb.
Sen fråga jag barnmorskan där om diabets vad som händer vid förlossningen och efter. Hon sa att de tar var tredje h på barnets blodsocker och även på mig tar de under förlossningen varanna h och sen efter även med men inte lika intensivt.
Så jag skulle räkna med att ligga på bb 1-2 dagar så här blir det ochpacka om skötväskan för fler dagar annars får tommy åka hem och hämta och komma tillbaxs med grejer.
Så barnvakt till towe blir det nog i 2 dagar eller om tommy hämtar henne så hon får hänga med upp till mig och bebis. Kommer sakta min lille skrutt<3 men hoppas förlossnignen kommer gå bra och att man slipper ligga inne flera dagar.
 dagar kvar till bf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback