Omberg

2012-05-18 @ 21:54:41


Japp då tog vi oss en familjetripp till omberg med lite massäck. Towe orka gå hela vägen upp men sen neråt va då jobbigt och hon vart pipplig. Så tommy fick bära henne lite till och från men det gick ju bra. Själv fick man inga besvär med magen men anfådd vart man då:P Men direkt när vi satte oss i bilen börja sammandragningarna komma och bebis rörde sig en del i magen.
När vi kom hem vart det och vila lite så va tommy och towe uppe. Hon trotsa pappa tommy en del vilket jag hörde och sen när jag hade vilat klart bad jag henne städa rummet och det va då inte populärt. Så hon försöker gärna smita undan men vi har plockat bort leksaker så får hon börja va snäll och även lära sig städa innan hon förtjänar tillbaxs lite leksaker som vi tagit ifrån nu. Vilken envis trotsig unge vi har:P Men ändå världens sötaste<3

Idag så sa towe att lillebror ska sitta på potta när han kommer, sen skulle hon lära honom kissa på potta.
Hon pratar varje dag om lillebror och väldigt posetiva saker men jag undrar om det är så roligt sen när han kommit. Om svartsjukan kommer fram.. Jag försöker förklara att han har blöja och att han sover mycket när han är bebis. Sen att mamma får bära på honom för han kan inte gå eller krypa i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback