Ny vecka men..

2012-05-07 @ 07:05:09
den börjar då inte så bra:/ Towe klia sönder sig inatt av att hon vakna av det och vakna imorse av att towe kom in och hade kliat upp sig ännu med. Min lille plutt hur ska man kunna få henne och sluta klia?
Så idag väntar vi på att kl ska bli 8 så vi kan ringa barnläkarn och få en tid till dem för och få en medicin för klådan. Hon har ju en medicin för klådan men den hjälper inte längre och vet inte om hon inte tål den då hennes kropp har blviti helt som en prickikorv:/
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen trodde jag själv att jag bytte vecka på tisdagar men kolla på graviditetsappen och enligt den så går jag in i vecka 30 idag istället för imorgon. Jaja... Bara hålla med den:)
Så bara 10 veckor så är man inne i vecka 40 men frågan är om lille krabbaten kommer gå över tiden eller inte? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback