Marknad

2012-05-01 @ 19:12:10
Towe hade jätte kul med mormor och mig på marknaden och även så träffa vi på signe och familjen,sofia,jenny. Så va trevligt:)
Towe åkte två ggr karusell en liten tågräls med en larv som körde runt. Sen Hoppa hon hoppborg 2 min som hon tröttna rätt fort.
Där efter vart det ponnyridning vilket va himla populärt:)
Hem fick jag själ med mig två bh  med trosor för 200:-, godis till alla tre- självklart de goda remmarna.
Ballong till towe men när vi kom hem börja det pysa luft ur än vilket inte towe tyckte va så kul.
Sen lite tofsar i en påse för 10:-. Så lite fick vi allt hem:)
Här hemma har vi tagit det lugnt på em då vi är rätt sega efter en dag på marknaden på 4h typ:p
Hej svejs
ps. fundera att sätta bloggen på stopp ett tag eller om man ska ta o ha lösenord. Vad vill ni läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback