Linköping

2012-05-13 @ 20:21:21
Skulle vart hemma idag för och ta det lugnt men när kl närma sig 12 börja jag bli rastlös och vart ju himla fint väder idag. Så jag och tommy gick ut en sväng med towe då hon ville cykla men de tröttna hon rätt fort och hon tyckte det va lite läskigt när det gick för fort. Men nu har hon lärt sig trappa iallafall:)
Efter lilla cykelturen kom carmen förbi en sväng vid parkeringen och towe fick en påse bullar. Man vart då inte sugen då:P
Men påsen tog vi med oss till jenny och gustav som jag och towe åkte på em så de fick äta de. Själv kämpar man imot alla godsaker. Men imorgon vet jag vad som gäller med kosten och alla onyttigheter.
När vi kom sov towe i bilen och hon sov vidare på sin tupplur. Hoppas hon orkar med dagis imon om hon vaknar tidigt,men det återstår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback