Hopp och lekdagen/ Loppis

2012-05-20 @ 17:48:17
Va idag loppis i mantorp och så fick även barn hoppa hoppborg hur mycket de ville gratis. Sen fick de gratis glass och så fanns de billig fika. Så efter att vi hade firat tommys mamma som fyllde år så for jag till mantorp med henne och towe. Towe va lite blyg i början med att hoppa men dröjde inte länge tills hon fick upp energin i hoppborgen. Själv gjorde jag lite fynd och jag hitta nåt som jag letat efter länge, nämligen eletrisk bröstpump.
 70:-

 Pyjamasen till vänster för 10:-

 Pyjamas 10:-

 Vantar så inte bebis river sig själv och vi fick de gratis.

Så tack för en bra dag, kunde inte bli mycket bättre. Men tyvärr har en nackdel vart idag en del hårda sammandragningar och sparkar från bebis. Ajaja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback