Fredag- Löning!

2012-05-25 @ 07:52:23
Löning och dags och betala alla räkningar så man får det klart. Sen blir det storhandla nu på fm med hanna så man får fylla på här hemma lite. Det träliga med att själv får jag min löning om 2 v vilket e skit irriterad men är ju så när man har akassa att man ligger alltid efter beroende på när man börjar och stämpla. Men det är tur att tommy har sin lön.

Annars så går vi neråt i dagarna och hamnar nu på ett nytt siffer antal. Har gått segt tycker jag nu med dagarna men ändå har vi gjort hela tiden en massa så att dagarna går fort.
Känns som en evihet innan knodden kommer men jag vet ju att snart är han här.
Har börja vakna nu runt 4 på mornarna och är jätte pigg vilket är lite jobbigt då jag blir jätte trött när towe går upp. Men bara vänja sig med átt min sömn kommer bli rubbad snart.


I helgen blir det lugnt som det ser ut nu men man kan ju få sina ryck och åka iväg:P Tommy ska lämna in ena delen av motorn för att den ska sättas ihop. Kommer bli kanon. Sen är nästa projekt att fixa andra delen av motorn som ska lämnas hos en annan kille. Så som det ser ut nu går det lite segt med bilen men det går ändå framåt. Kostar ju lite men när skattepengarna har kommit så blir nog det sista inköpt till bilen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback