Filmkväll

2012-05-13 @ 08:45:43
Hade filmkväll igår, towe somna direkt efter maten vi åt på kvällen vid 9 så jag och tommy kolla på american pie
 Himla bra filmen de har gjort, mycket bättre än de flesta american pie de gjort.

När vi gick och la oss så vakna jag vid 2 tiden av en rejäll smäll som jag hörde utifrån men såg ingeting ute. Väckte även tommy för smällen men han såg då ingenting. Han somna som en stock direkt efter och en annan hade jätte svårt och somna om. Dessutom hade lille filuren i magen vaknat till liv.
När jag vakna imorse av att towe kom in till oss då ville hon ha frukost men vi fick ju sova till åtta iallafall:)
Själv har jag nog tänkt ta det lugnt idag här hemma men det är ju fint väder så frågan är om man ska ta sig en sväng någonstans eller inte.
Dagar kvar till bf datumet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback