Då va de gjort!

2012-05-09 @ 20:28:21
image descriptionIdag va man på glukosbelastning vilket va himla skönt att de är gjort nu. Men tyvärr va inte värderna så bra som man hade hoppats på så nu vart det remiss till motala dietisten.
Så bara vänta nu för en tid och tills dess får jag äta som vanligt men inte fika och dricka dricka och sånt. Men drickat har man ju avvänt sig med då jag drack det senast vi va på smultronstället 2e maj. Så 1vecka utan dricka har jag kunnat va ifrån men tyvär är glassen svår och motstå när towe och tommy äter sånt gott. Men idag har jag läst om graviditetsdiabetes och det visa sig va mer saker än vad jag vet.

* Barnet kan oftast komma tidigare
* Barnet kan växa för fort och risken finns att man måste ha igångsättning strax efter bf datumet eller innan.
* Kejsarsnitt kan förekomma

Är verkligen orolig nu så kommer ge järnet för att inte äta godis och fika. Är bara 10 veckor kvar vi fixar det! All stöttning behövs:)


Idag är det  dagar kvar till bf dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback