Blää dag

2012-05-28 @ 06:46:58
Ush ush här trampar man med svulna fötter och fingrarna är svullna som bara den med så idag kan man inte ha förlovningsringen på sig. Sen har jag blivit jätte hård i magen så här dricker jag te nu på morgonen så magen ska komma igång för har provat med havregrynsgröt och massa frukt men ne då:/ Inget resultat.¨
 Dagarna går neråt  och nåt poseivt som har hänt i helgen är att tommy tjäna in 3 tusen på att han inte behövde lämna in ena delen på motorn till vadstena till en kille. För den delan har tydligen fixats av den andre killen. Så helgen som kommer får han väll förhoppningsvis sin motor tillbaxs ihopsatt. Så snart går bilen hoppas jag:)
Men själv letar jag efter sommardäck så man kan fara till ullared direkt när skattepengarna kommit. Sen ska lampor fixas på bilen. Så här har man lite och fixa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback