Aj

2012-05-18 @ 08:42:28

 På morgonen vakna jag med att klockorna stod helt olika, de skilde sig med en halv timme, timme. Är det någon som busar med mig? För nu har man sovit en stund till och nu stämmer klockorna in då de är halv nio. Väldigt mysko!!
När jag försökte somna om och ha towe liggandes brevid har hon suttit och lekt med sina djur och dragit och pillat i mitt hår vilket va väldigt irriterande, snart har man då inget hår kvar. Så man är helt öm varje morgon när hon ska hålla på med håret när man ändå säger nej. Men direkt när man somnar om eller sover så väcker hon än med att man känner hur hårstrån dras.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här hemma har man då haft mensvärk nu i 2 dagar och sammandragningar. Nu ä det inte långt kvar..
Imorse när jag vakna så har jag kännt hur han hickar och sen känns det som han har lagt sig längre ner nu men det får vi se när det är nästa mvc besök i slutet av maj.
Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback