Vår

2012-03-01 @ 23:32:57
Känns som vårväder ut himla skönt så idag kunde man gå med tunnare jacka och även towe med. Vi gick en sväng till väder för att se om det fanns is och den smälter nog inte än på ett tag då den va rätt tjock. Towe kasta stenar på isen men va inget som gick igenom. Men det roligast va och plaska med handen i det lilla vattnet som syndes.
Min lille skrutt växer så det knakar med, hon kommer kännas stor när lille bebbise kommer ut.
Hon har redan så stort ordförråd och förklarar varje dag nåt. Så det är så himla kul och fråga henne och få henna förklara.
Vart idag tacopaj till middag,riktigt gott då det va länge sen vi gjorde det.
Hör nu på kvällen att towe hostar rätt mycket och jag hoppas hostmedicinen hjälper nåt som jag gav inna läggdags. Hoppas bara att hon håller sig frisk.
Imorgon blir det utbildningsmässa med signen och så får vi se om malte hänger med så towe får lite sällskap.
Så är det fint väder blir det statsparken så barnen får leka av sig.
Ne nu blir det läggsdags om det går då bebisen rör sig hela tiden i magen och spakar långt ner.

Kommentarer

Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillebror

Jag använder ett gratisprogram - photoscape... Jag brukar öka kontrasten, ljusa upp lite o stärka skärpan vid ögonen Om det är en närbild!:)

2012-03-02 @ 07:17:59
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback