Uppdatering

2012-03-05 @ 20:02:01
Hitta en mysdress åt towe i mintgrön färg för 125:- på rean och även vårmössa för 20:-.
Sen hitta jag även ett par sköna byxor och ha på sig så det inte blir bara leggins här för min del.
När jag va på hm fråa jag efter mjukisbyxor då de hade slut i min stl de hade bar de små stl kvar. Då sa hon att det fanns i mammaavd men jag gillar inte riktigt de där mammabyxorna att ha över magen.
Sen fråga jag om bh i stl.E, då sa hon att det ska finnas bland ammningbh. Då sa jag att det fanns det inte men en anna kollar ju oxå vanliga bh.ar och tänk om man skulle va tjock istället för gravid och de säger så?
Men men nu syns det iallafall att man är gravid,går då inte missa tjockis magen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haft annars riktigt trevlig dag med signe och familjen i linköping. De hitta en super fin vagn till vilgot, vill oxå ha men en annan börjar ju nu med kombivagn snart för den lille knodden som förhoppningsvis kommer ut i juli.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback