Uppdatering

2012-03-22 @ 19:36:27
Kunde inte hålla mig inne då jag tänkte att nu fasen måste jag ut och röra på mig. Vart en sträcka på 3,1km med grannen. Magen har vart sig i balans sen jag va på promenad vilket är skönt men så svårt veta om man är verkligen magsjuk eller graviditen. Men tommy ligger ju hemma sjuk med och dålig i magen vilket får mig att tro det är magsjuka. Dessutom har ju towe vart sjuk med.
Men lille promenaden gjorde sussen och det kändes gått och väll i höften och idag har jag haft rätt mycket mensvärk och håll i magen.

Undra vad man väger nu då det känns som man borde gått upp några kg då man vart stillasittandes hemma och när jag idag kolla mig i spegeln ser jag att magen har blivit större mer övre delen i magen.  Har även fått ett stort sug efter isglass, inte bra inte!
Saknar min kropp jag hade när jag träffa tommy, den ska jag då allt sträva efter:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback